Actueel

Pitchen 18 februari 2020
Evenement

We gaan pitchen!

Een pitch is geen monoloog, maar het begin van een goed gesprek, zo benadrukken ze bij de Pitch Academy al jaren. Het was ook de boodschap tijdens de bijeenkomst van Soest Netwerkt op 18 februari 2020. Het werd een bruisende, interactieve avond met vol inzichten, waardevolle feedback en humor. De prijs voor de beste pitch ging naar Angelique Dirkse van Ibiza Flags. “Maak een connectie met je publiek” Van verkoop- tot projectpitch en van crowdfunding- tot sollicitatiepitch: pitches zijn er in soorten en maten. Maar ze hebben allemaal hetzelfde doel: een connectie maken. “Het is de kunst een ander binnen korte tijd te enthousiasmeren en nieuwsgierig te maken. Kopen doe je niet binnen één minuut. Maar je beslist wel of je het gesprek met iemand aan wilt gaan”, aldus Judith de Pagter, samen met Hans de Leur en Lisette de Jong organisator van de avond. Duidelijke call-to-action De Pagter benoemde een aantal belangrijke do’s en don’t bij het geven van een pitch. “Verwerk je sterke kanten in je verhaal, focus op de hoofdlijnen en formuleer een duidelijke call-to-action”, illustreerde ze. Houd je aan de beschikbare tijd, mijd vakjargon of moeilijke termen, en dreun je pitch vooral niet op zonder oog voor je publiek. Je houden aan de tijd - 60 seconden tikken wel heel snel weg - is nog best lastig, zo merkten de deelnemers. Ze moesten in kleine groepjes een pitch maken voor producten als een elektrische tandenborstel en zonnepanelen, en gingen daarna aan de slag met de presentatie over hun eigen onderneming. Sprekende voorbeelden Aan originaliteit geen gebrek bij de Soester ondernemers: het publiek kreeg prikkelende vragen voor zijn kiezen en een groepje verzon zelfs een heel nieuw type tandenborstel. Ook de pitches van de individuele ondernemers mochten er zijn, met sprekende voorbeelden en overtuigende argumenten. De prijs voor de beste ondernemerspitch ging naar Angelique Dirkse van Ibiza Flags (www.ibizaflags.nl). Met een verhaal vol wapperende vlaggen en duurzame decoraties wist zij het publiek in een minuut te overtuigen van de kracht van haar bedrijf. Een welverdiende eerste plek, aldus de jury, zeker omdat ze de nieuwe inzichten van de avond meteen had verwerkt in haar pitch. Pitch Academy Meer weten over het geven van een goede pitch? Kijk eens op de website van de Pitch Academy (www.pitchacademy.nl) Bekijk de video en foto's. Videoverslag  Foto's

Actueel

Nieuwjaarsduik Soest Netwerkt: “Het ondernemersdoolhof daagt uit tot zelfreflectie”

Wat heb je liever: 24/7 bereikbaar zijn of een boze klant? Dit was slecht nog maar een van de prikkelende vragen die ondernemers voorgeschoteld kregen tijdens de Nieuwjaarsduik van Soest Netwerk op 8 januari 2020. Zij speelden samen het Ondernemerdoolhof, ontwikkeld door businesscoach Hilde van den Heuvel. “Dit spel heeft me aan het denken gezet”, aldus een van de deelnemers. Het is warm en knus in de bibliotheek van brasserie de Soester Duinen. Bijna twintig ondernemers zitten in groepjes gebogen over een speelbord met pionnen en kaartjes met gekleurde symbolen erop. Op de kaartjes staan vragen die gaan over thema’s die bepalend zijn voor het succes van een ondernemer: strategie, volhouden, doel, analyse, uitvoeren, kern en stilstaan. De deelnemers aan het spel gooien om beurten met de dobbelsteen en beantwoorden daarna een vraag. Bijvoorbeeld of je ideale klant wel of juist niet op je moet lijken. En wat je kunt leren van concurrenten in je vakgebied. Zelfinzicht Het beantwoorden van de vragen leidde tot stevige discussies, lachsalvo’s en vooral: zelfinzicht. Zo realiseerde een deelnemer zich dat een hoger uurtarief niet alleen goed is voor je portemonnee, maar ook bijdraagt aan een overtuigend voorkomen. Een ander besefte dat hij processen alleen goed kan begeleiden als hij ook kennis heeft van de inhoud. Ondernemersdoolhof “Het Ondernemersdoolhof zet aan tot nadenken over je eigen en andermans business”, zegt coach Hilde van den Heuvel van bureau wat:. Zij ontwikkelde het spel een aantal jaar geleden samen met een collega, in eerste instantie als een verzameling quizvragen voor bezoekers van een beurs. Het concept sloeg zo goed aan, dat de twee besloten er een echt spel van te maken. Het Ondernemersdoolhof heeft inmiddels een vaste plek veroverd tijdens de intervisiebijeenkomsten en strategische sessies die Van den Heuvel begeleidt. Volop inspiratie Voor de deelnemers aan de Nieuwjaarsduik leverde het spel in ieder geval volop inspiratie op om met frisse moed aan 2020 te beginnen. Proost! Meer weten? Meer weten over het Ondernemersdoolhof? Kijk hier. Het hele jaar inspiratie opdoen voor jouw onderneming? Word lid van Soest Netwerkt.

Evenement

Bier proeven in warme kerstsfeer

Van fris en blond tot donker, stevig en gerijpt op een Schots whiskeyvat. Leden van Soest Netwerkt konden op 18 december allerlei speciaalbieren van de brouwers van Swarte Os proeven. Een feestelijke avond met lekkere hapjes, drankjes en geanimeerde gesprekken. Bij Swarte Os maken ze bier zoals honderden jaren geleden: puur natuur, zonder, toevoegingen, en niet industrieel gefilterd. De brouwerij dankt zijn naam aan een herberg uit de zestiende eeuw, geleden nabij de Eem tussen Soest en Baarn. Het bier dat er vandaag de dag uit het vat stroomt, is verkrijgbaar in diverse winkels, maar: “Bier brouwen is voor ons in de eerste plaats een hobby”, vertelde oprichter Paul de Coninck van Swarte Os. Vier speciaalbieren Deelnemers aan het kerst-event op 18 december konden vier speciaalbieren proeven: Swarte Os 6, Swarte Os 8 en Swarte Os 10, en de nieuwste creatie Swarte Os Barrel Edition 1, gerijpt op een origineel Schots whiskeyvat en pas sinds 2019 verkrijgbaar. De creaties werden geserveerd met bijpassende hapjes, bereid door Yvonne Diender van Happa’s en Tapa’s. Bekijk het video verslag  Lid worden Lid worden van Soest Netwerkt? Stuur een berichtje naar info@soestnetwerkt.nl. We nemen dan snel contact met je op.

Bedrijfsbezoek uwHifi Choice
Bedrijfsbezoek

Bedrijfsbezoek Uw Hifi Choice

Sssst, luister! Je kunt de stiltes naast de tonen horen. Dat was zo’n beetje de indruk die bij mij achter gebleven is van de indrukwekkende avond bij Uw Hifi Choice op 11 november 2019 aan de Van Weedestraat in Soest. Met een kleine 20 Vrienden van Soest Netwerkt werden we op bijzondere wijze onthaald door gastheren Mark, Ruben en Tobias. Niet alleen onze oren werden gestreeld met natuurlijk muziek en enthousiaste en interessante verhalen over het bedrijf, maar ook de inwendige mens werd met een hapje en drankje verwend. “En dan te bedenken dat het afgelopen nacht 4 uur geworden is na ons 16-jarig jubileumfeest”, vertelde Ruben. “Een groots feest, waarbij wij ook aandacht vroegen voor het goede doel ‘Charity: water’. Opgeschoten jongelui Mark en Ruben zijn ooit begonnen als opgeschoten jongelui, met een passie voor hard en snel, met het inbouwen van woofers en speakers op scooters. Daarna ontwikkelden zij zich tot het inbouwen van speakers en carkits in auto’s. Uiteindelijk zijn ze – nu dus 16 jaar geleden - de RMR Soundsystems gestart. Onder de vleugels van de RMR Soundsystems is een jaar of vijf geleden de winkel Uw Hifi Choice in Soest aan de Van Weedestraat, op de plek waar ooit De Gouden Snaar was gevestigd, geopend. Geluidssystemen voor evenementen, feesten en thuis Naast de verkoop in de winkel van allerhande geluidssystemen, luidsprekers, televisie en homecinema voor evenementen en thuisgebruik, biedt de onderneming ook geluidsoplossingen voor evenementen en feesten. Dit onder de noemer van Audioboys. Ik noem specifiek de term geluidsoplossingen, want het aanbod van Uw Hifi Choice gaat ver voorbij het dockingstation met een speakertje en een subwoofertje. Mark en Ruben hebben ons hun paradepaardje, het Do-maru designpaneel voor aan de wand gedemonstreerd. In dit paneel zitten alle audio- en videocomponenten onzichtbaar verwerkt, waarbij de geluidskwaliteit natuurlijk perfect is. Zij bieden hoogwaardige audio en video voor in huis, waarbij alle comfort en zintuigelijke waarneming thuis geoptimaliseerd wordt met domotica en huisautomatisering, oftewel inclusief “Smart Living”. Bijzondere muziekervaring Tijdens de demonstratie in hun winkel van de geluidsapparatuur konden we, zittend als in een bioscoop, genieten van de indrukwekkende zuiverheid, lichtheid maar vooral volheid van de afgespeelde muziek. Door de vakkennis van Mark en Ruben werd het ons duidelijk dat de ervaring die je bij een goed en vakkundig geplaatst geluidssysteem ondergaat, mijlenver uitstijgt boven de vlakke muziektonen uit je koptelefoontje in je mobiele telefoon of je speakertjes van de TV. Mark vertelde dat zij graag op afspraak geïnteresseerde klanten ontvangen, zodat de apparatuur de avond ervoor al klaargezet kan worden. “De snoertjes en apparaten kunnen dan even rusten, waardoor de geluidskwaliteit nog veel beter wordt.”

Hans de Leur - Bestuurslid
Soest Netwerkt

Hans de Leur: nieuw bestuurslid Soest Netwerkt

Ervoor zorgen dat de buitenwereld Soest Netwerkt en haar leden nog beter kan vinden. Dat is de ambitie van Hans de Leur, management consultant en sinds november het zesde bestuurslid van de netwerkorganisatie. Hans vertegenwoordigt Soest Netwerkt binnen de Soester Zakenkring en stippelt samen met de andere bestuursleden de koers uit voor de komende jaren. “Ik ging met mijn vrouw mee naar een bijeenkomst van Soest Netwerkt en was meteen gecharmeerd door de informele sfeer,” vertelt hij. Hans werd een paar maanden geleden lid en voordat hij het wist, had hij een bestuursfunctie te pakken. “Voorzitter Vincent Aalbers stelde voor dat ik mijn ideeën over doelstellingen en kernwaarden van de organisatie verder zou uitwerken in het bestuur.” Middel of doel Een van de valkuilen van een zzp'ers-collectief is dat het middel - het netwerk – verwordt tot doel, weet Hans. Als management consultant komt hij dergelijke situaties vaak tegen bij opdrachtgevers. “Denk bijvoorbeeld aan vergaderingen die elke week terugkomen, terwijl ze hun oorspronkelijke doel allang niet meer dienen.” Producten en diensten verkopen, dat is waar het voor elke ondernemer uiteindelijk om draait. “Ik denk dat we onze leden nog nadrukkelijker en kunnen helpen zichzelf te profileren naar de buitenwereld toe,” zegt hij. “Onze nieuwe website is daar een uitstekend vehikel voor. Het is wel zaak dat potentiële klanten deze daadwerkelijk bezoeken en hier snel de dienst of expertise vinden die ze nodig hebben.” Actieve betrokkenheid Elkaar aan werk helpen vraagt ook om actieve betrokkenheid van de leden. “Alleen als we elkaar regelmatig zien op bijeenkomsten komen we er echt achter wat we elkaar te bieden hebben,” benadrukt hij. Hans kijkt positief naar de toekomst: “Het lijkt me geweldig als we straks meer opdrachten binnenhalen via de website en dankzij aanbevelingen van andere Vrienden. Natuurlijk met behoud van datgene wat Soest Netwerkt zo aantrekkelijk maakt: de fijne, inspirerende sfeer.”

Business Boost 8 oktober 2019
Evenement

Verslag Business Boost op 8 oktober 2019

Bijna twintig leden van Soest Netwerkt verzamelden zich op dinsdag 8 oktober in Museum Soest voor de Business Boost, die dit jaar voor de tweede keer werd georganiseerd. De opdracht: geef een pitch van een minuut over wat je doet, wat je te bieden hebt en aan wie. En geef in die pitch zo concreet mogelijk aan naar wie of wat je op zoek bent. ‘Maak tastbaar wat je als ondernemer te bieden hebt’ Tastbaar maken wat jij als ondernemer je publiek te bieden hebt. Dat is het geheim achter een krachtige pitch, zo was de boodschap tijdens de Business Boost die Soest Netwerk op 8 oktober 2019 organiseerde. Fotografe Ilona van Egdom wist als geen ander hoe je dat doet. Zij werd verkozen tot beste pitcher van de avond. Effectieve zoekvraag formuleren Neerzetten waar hun onderneming voor staat ging de meesten goed af. Maar voor sommigen bleek het lastig om een concrete zoekvraag te formuleren, aldus Vincent Aalbers, voorzitter van Soest Netwerkt en medeorganisator van het evenement. Effectieve zoekvragen zijn SMART: specifiek, meetbaar, actueel, realistisch en tijdgebonden. Denk bijvoorbeeld aan ‘ik zoek minstens 5 bedrijven in een straal van 20 kilometer van Soest die willen investeren in mijn zonnepanelen.’ Beste pitcher: Ilona van Ekdom Een deelnemer die als geen ander wist hoe je moest pitchen was fotografe Ilona van Egdom. Zij ging in gesprek met het publiek en stelde vragen waar mensen zich in herkenden, zoals ‘Zie jij op social media ook zoveel pasfoto’s voorbij komen waarin de je de passie van de ondernemer niet herkent’. En: ‘Hoe tevreden ben je over je eigen foto?’ Om meteen daarna te benadrukken dat zij precies daarom portretten maakt waarop ondernemers goed uit de verf komen. Van Egdom werd verkozen tot de beste pitcher van de avond en kreeg als cadeau het boek Gezond naar 115 uitgereikt, geschreven door een andere Vriend van Soest Netwerkt: Lisette de Jong. Er zijn al plannen voor een vervolgsessie van Boost your business. “Hoe vaker je een pitch geeft, hoe gemakkelijker het gaat en hoe overtuigender je verhaal”, zegt Vincent. “En daarbij is het ook gewoon heel leuk om weer eens van elkaar te horen waar we mee bezig zijn. Van salarisadvies tot woonbegeleiding voor ouderen: we hebben als Soester ondernemers veel moois te bieden.” Jaarprogramma 2020 Het jaarprogramma van SoestNetwerkt voor 2020 verschijnt binnenkort op de site. Ideeën? Ken jij een leuke spreker voor de volgende editie van Boost your Business? Of heb je andere ideeën voor de opzet van het evenement? Laat het ons weten.

Business boost
Evenement

Boost jouw business!

Boost je business: 8 oktober 2019 in Museum Oud Soest Leren hoe je een krachtige pitch neerzet over jouw bedrijf? Op zoek naar leads voor nieuwe klanten? Is je bedrijfspresentatie aan een opfrisbeurt toe? Kom dan op 8 oktober naar de Business Boost van Soest Netwerkt. Van pitch naar nieuwe klant Na een introductie door Vincent Aalbers en Judithde Pagter oefen je met je eigen pitch: waar sta je voor, wat doe je en naar wie ben je op zoek? Je presenteert je verhaal aan de andere deelnemers, die je niet alleen feedback geven, maar ook namen van potentiële klanten voor jouw bedrijf of andere relaties die jou naar nieuwe klanten kunnen leiden. De ondernemer met de beste pitch wint een prijs en na afloop is er een gezellige borrel. Tip: neem een stapel visitekaartjes mee. Aanmelden Heeft jouw business ook een boost nodig? Laat je inspireren tijdens deze interactieve avond van Soest Netwerkt. Meld je hier aan voor dit evenement. Soest Netwerkt Business Boost, dinsdagavond 8 oktober, Museum Oud Soest. Inloop vanaf 1930 uur, 2200 uur borrel, 2230 uur einde.

Soest Netwerkt Spotlight
Spotlight vriend

Judith de Pagter in the spotlight

Judith de Pagter Ik ben geboren in Utrecht en woon sinds 1997 in Soest. Ben je altijd ZP-er geweest? Na 23 jaar loondienst in internationale functies als directiesecretaresse, officemanager en facility-manager ben ik in die laatste functie in 2007 voor mezelf begonnen. Niet wetende dat de financiële crisis op de loer lag. Ik was drukdoende met een groot nieuwbouwpand voor de gezondheidszorg in Utrecht. Helaas kwam dat project in september 2009 stil te liggen. Er was eigenlijk in de niche waarin ik zat geen werk meer. Toen heb ik een carrièreswitch gemaakt naar het geven van LinkedIn-trainingen. Ik ben overigens wel facilitaire projecten - naast het geven van deze trainingen - blijven doen tot voorjaar 2018. Nu geef ik alleen nog maar LinkedIn-trainingen en met een team van social media experts andere social mediatrainingen. Je hebt twee bedrijfsnamen. Hoe zit dat? Voor mijn facilitaire werk heb ik Reciproc BV opgericht. Voor mijn social media-activiteiten de handelsnaam www.desocialmediatraining.nl. Jouw jubileum? In 2020 ben ik 10 jaar zelfstandig LinkedIn-trainer. Waarom zat je in het bestuur van SN? Wat was je ambitie? Ik ben door een van de toenmalige bestuursleden gevraagd om voorzitter te worden. Soest Netwerkt zat een beetje in het ‘slop’ en kon wel een nieuwe dosis energie gebruiken. Die energie heb ik er samen met de andere bestuursleden in proberen te brengen. Dat was mijn ambitie. Volgens mij staat er nu een goed draaiende netwerkorganisatie waarin er ruimte is voor elke zelfstandige professional of klein MKB-er die eenmalig of als vriend naar de bijeenkomsten wil komen.” Wat is je beste karaktertrek? Enthousiasme! Waar sta je nu in je werk? Ik heb een bloeiende LinkedIn-praktijk, waarin ik veel trainingen zelf geef in mijn eigen trainingsruimte in Birkstaete in Soest en ik word veel gevraagd door bedrijven of organisaties voor trainingen voor hun personeel op locatie. Ook verzorg ik lezingen voor bijvoorbeeld studenten bij een Universiteit en in januari 2019 op een congres voor Vluchtelingen Werk Nederland. Ik vind het leuk en uitdagend dat ik twee doelgroepen heb voor mijn trainingen: ondernemers en werkzoekenden. Als iets je niet bevalt, hoe merkt de ander dit dan? Dan trek ik mij terug en word ik stil. Wat zijn je liefhebberijen? Ik train met mijn labradors en doe jachtwedstrijden. In 2015 hebben we zelf een nest labradors gefokt. Ik hoop met de teef die we hieruit hebben gehouden dit jaar op het hoogste niveau in Nederland mee te kunnen doen. Dit is een mooie afwisseling om even los te komen van de drukke werkzaamheden in mijn bedrijf. En verder ben ik dol op Frankrijk en de Franse cultuur, muziek, lezen (Isabel Allende is mijn favoriete schrijver), koken en bakken. Ook ben ik dol op kostuumfilms en -series. Wat is jouw ideale manier van reizen? Samen met Henk en de honden met de auto en de vouwwagen eropuit trekken in Frankrijk. Lekker een paar weken onder het tentdoek buiten leven. Een zijn met de natuur en genieten van cultureel erfgoed. Als ik later oud ben, dan ……. hoop ik gezond te zijn van lichaam en geest en nog heel lang te kunnen blijven doen waar mijn passie ligt. Wat zouden de Vrienden over jou mogen weten, waar ik niet naar vraag? Mijn geboortejaar: 1960.

Evenement

Geslaagde Aikido avond in Soest

Het was een sportieve avond op 5 september bij Van Diermen Sport in Soest. Een volle 'Dojo' met enthousiaste ondernemers die onder begeleiding van ervaren Aikidoka een lesje in deze verdedigingssport kregen. Link naar ondernemerschap Aikido hebben we niet leren kennen als een echte 'vechtsport'. Het is meer een verdedigingssport waarin je leert om de kracht van een aanval om te buigen naar een sterke verdediging. En dat alles vanuit een ontspannen en open houding. En dat was ook de symbolische link naar het ondernemerschap. Beweeg mee met de markt of activiteiten van je concullega's. Ga niet krampachtig in de weerstand, want dat levert niet de energie op die je nodig hebt. Na een uitgebreide warming-up kregen alle deelnemers een aantal technieken te zien én was het tijd om zelf aan de slag te gaan. Met ontspannen, ronde en vloeiende bewegingen leerde iedereen de kunst van deze bijzonder sport kennis. Voor velen genoeg stof tot nadenken na afloop tijdens de aansluitende borrel. En de ochtend erna was er bij een enkeling ongetwijfeld wat spierpijn voelbaar... Bekijk het videoverslag  Klaar voor onze volgende activiteit? Bekijk ons aanbod voor dit najaar  

Soest Netwerkt Spotlight
Spotlight vriend

René Moraal in the spotlight

René Moraal Ik ben geboren in Velp (gemeente Rheden) en woon sinds 1992 in Soest waar ik een jaar eerder een baan kreeg. Altijd al ZP-er geweest? Nee, ik ben altijd leidinggevende geweest, waarvan de laatste 10 jaar als eindverantwoordelijk directeur. Ik heb twee master studies gevolgd, maar mijn grote interesses lagen bij het ontwikkelen van leidinggevenden, teams en organisaties. Na het volgen van een coachingsopleiding ben ik in 2012 mijn hart gevolgd en als ZP-er in het diepe gesprongen! Dus kan ik in 2022 stilstaan bij: 10 jaar MORAAL DARE2DO. Waarom zit je in het bestuur van SN? Omdat ik het heel leuk vind om met gelijkgestemden te zijn. Ik krijg daar energie van en vind het gezellig. Het bestuur was voor mij dan ook een logische stap! Je reist graag naar en in Scandinavië. Wat brengt dit jou? Prachtige natuur, rust en een prachtige vrouw. 😊 Ik ben al 30 jaar samen met Deense Connie! Teambuilding op Groenland Wat levert een teambuilding of trainingsgroep op Groenland jou persoonlijk op? Genieten van mooie mensen en trots en blijdschap als ik deelnemers aan de Groenlandreis mooie stappen in hun ontwikkeling zie maken! En elke keer weer genieten van die waanzinnig mooie natuur op Groenland! Wat zijn je liefhebberijen? Fitness en hardlopen, lekker eten en glaasje wijn met vrienden, cultuur in de breedste zin van het woord en theatersport/improvisatietheater! Je drinkt graag een wijntje. Wat beveel je aan? Rode wijn van de druivensoort Primitivo di Manduria en andere soorten rode wijn uit de laars van Italië. Als ik later oud ben, dan ….. blijf ik gewoon ook lekker werken en mensen en organisaties helpen in hun ontwikkeling. Neem ik wel meer en vaker vrij om heerlijk te reizen! En word ik een actieve en lieve opa!😊 Wat zouden de Vrienden over jou mogen weten, waar ik niet naar vraag? Dat ik een nieuwsgierig mens ben en als Vrienden iets willen weten ga ik graag met ze in gesprek!      

12

Word ook vriend van Soest Netwerkt en geniet van de voordelen

Meer informatie
  • Lokaal

    Soest en directe omgeving. Zo lokaal is onze schaal. Ondernemers uit dezelfde omgeving die elkaar inspireren. Een ‘avondje Soest Netwerkt’ leert je al snel de grote diversiteit aan ondernemers en dorpsgenoten kennen. Een aanrader!

  • Persoonlijk

    Als je vriend wordt van ons netwerk heten we je persoonlijk welkom en vertellen we je uitgebreid over de voordelen en onze jaarlijkse activiteiten. Daarna zien we je graag op een aanstaande informele bijeenkomst waarbij je een groot deel van onze vrienden persoonlijk leert kennen.

  • Laagdrempelig

    Bij ons geen snelle deals, maatpakken of hoge instapprijzen. Voor 125 euro per jaar ben je vriend en krijg je een mooie mix aan activiteiten voorgeschoteld. Je hoeft ook niet via iemand aangedragen te worden. Wil je het verhaal eerst eens persoonlijk horen? Neem dan contact op met één van onze bestuursleden.

Van, voor en door zelfstandige ondernemers

Soest Netwerkt is een netwerk van, voor en door zelfstandige ondernemers in Soest en directe omgeving. We organiseren maandelijks leerzame en gezellige activiteiten met als doel om de onderlinge samenwerking en kennisuitwisseling tussen lokale ondernemers te versterken.

Ontdek ons netwerk en kom eens persoonlijk kennismaken tijdens een van onze activiteiten. Je bent van harte welkom!

70+Ingeschreven
leden

10Evenementen
per jaar

2+Bedrijfsbezoeken
per jaar